31 oktober 2006

Happy Halloween?

I aften er allehelgensaften, denneher sære tradition som de går enormt meget op i her i landet med udklædning og usmageligt plastik-tingel-tangel på husene der forestiller spøgelser, græsker og skeletter...

Det kan være lidt svært at forstå synes jeg. Især når man så ganske ofte hører folk sige Happy Halloween!?

Skal det ikke være skræmmende og uhyggeligt?

Det var i hvert fald tanken da jeg for to år siden ligeledes befandt mig i Guds eget land på denne dag, og vi nogle stykker besluttede os for alle at klæde os ud som George W. Bush. Det fik mig til at tænke på et af de meget få stykker videoklip jeg har liggende på computeren, og jeg tænkte videre, at så er det vist tid til at prøve det der YouTube. Adskillige buske der danser med djævlen til Viva Las Vegas - Værsgo:



P.S. Halloween for to år siden faldt to dage før en anden uhyggelig dag.