01 december 2006

Intetkøbende stamkunde hos Sonofon?

For over et halvt år siden opsagde jeg med glæde mit abonnement hos Sonofon. Siden er jeg til min forundring blevet ved med at modtage emails fra "Sonofon Stamkunde", men jeg har ikke lige fået gjort noget ved at få de mails frameldt - nok mest fordi det vist involverede mere end et klik.

Forleden modtog jeg endnu en mail fra Sonofon Stamkunde med en lidt sen meddelelse om at de er kede af at jeg har valgt at opsige mit abonnement. Bedre sent end aldrig, tænkte jeg, men så læste jeg videre og kunne forstå at jeg tilsyneladende stadig vil blive betragtet som Stamkunde. Meget mærkeligt -- jeg tænker umiddelbart på mig selv som lidt det modsatte.

Hallo, Sonofon! I må simpelt stramme op på hvordan I taler til jeres kunder og til os der har valgt noget andet.